
Opłaty

Koszty stałe
- Opłata za działkę (dla członka stowarzyszenia): 70 zł
- Opłata za działkę (dla działkowicza niezrzeszonego): 200 zł
- Opłata energetyczna (straty i usterek układu elektrycznego): 20 zł
- Opłata administracyjna (prowadzenie ksiąg, koszty administracyjnych): 40 zł
- Opłata gruntowa (koszty podatkowe): 15 zł
- Opłata za wywóz śmieci (opłata roczna za działkę): 110 zł
- Opłata za czyn społeczny (opłata za trzy godziny czynu gdzie 1h=20 pln): 60 zł
- Opłata licznikowa - (woda Koszty obsługi, plombowania, usterki sieci, inne): 10 zł
- Fundusz inwestycyjny (koszt modernizacyjne i remontowe): 30 zł
Suma opłat stałych niezmiennych (dla członka zrzeszonego): 355 zł
Suma opłat stałych niezmiennych (dla członka niezrzeszonego): 485 zł
Koszty zmienne
- Energia elektryczna (opłata naliczana na podstawie odczytu licznika): 1,5 zł / kWh
- Woda (opłata naliczana na podstawie odczytu licznika): 9 zł / m3
- Odsetki za zwłokę w płatnościach (w skali roku naliczane od kwoty zaległości): 10%
- Wysłanie upomnienia (koszty przesyłki): 10 zł
- Opłata za ponowne załączenie zasilania elektr. (w przypadku wyłączenia prądu na skutek nieuiszczenia płatności): 100 zł
Formy płatności opłat ogrodowych
- Przelew na rachunek bankowy na nr konta: 04 2030 0045 1110 0000 0407 5100
- Osobiście w biurze na terenie Stowarzyszenia.
Terminy wpłat gotówkowych:
- 14.09.2023 w godzinach od 17:00 do 19:00
- 28.09.2023 w godzinach od 17:00 do 19:00